6 kemenangan, 9 podium - Litar Snetterton 300

Selepas keputusan yang dominan di perlumbaan Isle of Man TT, ini adalah satu lagi hujung minggu yang berjaya untuk K-Tech Suspension pada pusingan empat Kejohanan Superbike British MCE di Litar Snetterton 300. Shane ‘Shakey’ Byrne menggunakan garpu depan KTR-3 dan penyerap kejutan DDS Pro kembali dalam keadaan sebenar pada hujung minggu ini dengan kemenangan berganda dalam kelas Superbike untuk pasukan PBM Kawasaki.

Setelah mendapat tempat podium yang menakjubkan di anak muda pusingan Donington World Supersport, Kyle Ryde pada Pacedayz Yamaha menggunakan Pakej DDS K-Tech mendapat tempat kedua yang kuat dalam perlumbaan pecut dalam Kelas Supersport British Motorpoint. Ia lebih dramatik pada perlumbaan dua ketika Kyle mendahului Luke Stapleford tetapi pada pusingan terakhir Luke kehilangan bahagian depan pada Kemenangannya dan terhempas dengan memotong roda belakang Kyle Ryde juga menyebabkannya terhempas. Glenn Irwin berada di kedudukan ketiga dan gembira dapat dinaikkan ke kemenangan pertamanya musim ini.

Glenn - "K-Tech bekerja sangat keras dengan pasukan Gearlink Kawasaki pada Sabtu malam dan kami membuat beberapa perubahan besar yang bekerja dengan sangat baik untuk saya. Sangat bagus untuk meraih kemenangan pertama saya tahun ini dan saya harap sekarang kita dapat terus maju dan memperoleh keputusan yang lebih baik. "

Pemain Ireland yang disukai Josh Elliott meraih kemenangan keduanya dalam kelas Pirelli National Superstock 1000 dari rakan Ireland Alastair Seeley, kedua-duanya menggunakan DDS Cartridge dan DDS Pro.

Pelumba Pacedayz Yamaha, Benji Currie juga meraih kemenangan di kelas Superstock 600 yang menyumbang kepada enam kemenangan K-Tech pada hujung minggu.

Back to blog

Leave a comment

Please note, comments need to be approved before they are published.